Helgen och starten på en ny vecka



Fredagens kvällen åt vi gott och hade riktigt fredags mys,som en fredag ska vara.
Lördagen hade Sebastian fotbolls matcht som dem vann. Sen vart det kompis lek för hans del och hade en kompis på övernattning här.
Söndagen vart en slö söndag,men det är väl också som det ska.

OCH IDAG ÄR DET MÅNDAG

Tobias jobbar,Sebastian är på skolan. Och jag bakar matbröd som vanligt på en måndag. Morgonen gick toppen som vanligt,inga problem att få Sebastian på skolan. Men det brukar komma en tid då det blir mörkare på morgon som är svårare. Nu är ju allt så nytt igen med skolan.Men man ser att han gillar skolan och det är ju toppen.

Jag har plockat lite med på morgonen,och måndag brukar det vara mera plock. Eftersom man är ofta lite slöare på helgen. Men nu ligger det mesta där det ska 'skönt*. När jag gräddat klart brödet,skall jag ta och dammsuga av lite snabbt i köket och hallen. Sen blir det nog dags för lite lunch. Sen får man se vad som händer på eftermiddagen...innan grabbarna börjar trilla in här. När alla är hemma blir det middags fix....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0