När orken tar slut

Nu har all min ork och energi runnit ur min MS sjuka kropp. Det är så jobbiga dagar jag lever nu, och jag är glad för varje dag som jag lever mig igen. Men jag vet av två orsaker till varför jag är så trött nu. Dels så blir jag extra trött av min pollen allergi, eftersom jag måste ta medicin varje dag. Den andra orsaken är att det är dags för ett nytt depå stopp för MS behandlingen med Mabthera. För att inte nysa sönder min näsa. Men jag kan ju så klart välja att hålla mig inne. Men det vägrar jag att vara, för jag älskar att plocka och fixa ute i trädgården. Nu har jag äntligen fixa våra morgon möbler på altan, ska bara sy några nya kuddöverdrag till stolarna. Sen så fattas det en hel del växter där på altan med. Men det är inte förtidigt än, men vi har bestämt vad vi ska ha för tema i alla fall. Det kommer bli medelhavet.
 
 
Väntar på att dessa små söta blå skall blomma vid vår bro. Idag skall det bakas lite franska till helgen och tvättas fotbolls kläder. Sen får jag se vad som händer, kanske börjar ge mig på att snygga upp soffan ute. Om det blir väder för det efter lunchen.
 
Nu vet ni läsare att jag lever fast, det känns som jag är mer död än levade just nu.
 
 
 
MyStory
2013-05-09 @ 20:29:35
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Orken tar slut titt som tätt och man vet aldrig från dag till dag hur långt den kommer att räcka. Idag har det varit en hyfsat bra dag för mig och jag glädjs över alla bra dagar :-)

Svar: Här kan dagen börja bra..men ta slut ibland innan lunch.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

Malin
2013-05-09 @ 21:31:04
URL: http://Frokenms.blogg.se

Hej vännen ! Man vill så mycket för det är så roligt att fixa och dona. Men förstår att orken pyser snabbare nu när du har slut på "bensinen" . Sänder dig en styrkekram ;)

Svar: Tackar så mycket vännen ! Det är mycket man vill göra,men som det är nu händer inte mycket.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0