Börjar bli människa igen..

I måndags var det äntligen dags för en ny tankning av Mabthera för mig. Och det gick bara bra, men som vanligt får jag alltid biverkningar med feber, en grym trötthet och huvudvärk. Så måndag kväll vart det inte mycket gjort, mer än vila. För jag var ensam, då mina grabbar var på fotbolls träning. Och så kommer sonen hem med en fot skada. Vilket gjorde att gårdagens vila för min del vart mycket mindre, eftersom han var hemma från skolan. Och jag skulle fått besök av min mamma och ena min faster, men vi tar den träffen i helgen istället.
 
Och idag var det mening att jag skulle gått på student firade med svärmor. Men det blir inget, då hon va utan bil och det regnar ute. Och jag känner inte alls för att vara ute i regnet. Så idag skall jag plocka ordning hemma inne, vila och fixa lite mysigt till national dagen imorgon. Sen skall packningen planeras inför helgen. Och sen handla lite så vi har lite gott imorgon och när vi kommer hem efter våran mini semester i helgen.
 
Idag är jag lite piggare, fast dagens regn och grå väder känns i kroppen. Men det känns som jag börjar bli mer människa än ett lik i alla fall. Så det går åt rätt håll.....*skönt*
 
 
MyStory
2013-06-06 @ 20:35:18
URL: http://mystory-se.blogspot.se/

Jag fick inga biverkningar efter jag fick Mabthera tänk att man reagerar så olika. Skönt att du känner dig bättre nu!

Svar: Ja, det är konstigt hur olika det kan vara...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0