Nu får det vara bra

Nu är jag less på den eviga kylan som råder ute...hela förra veckan var det runt minus 15. Och igår hade jag hoppet att det kanske skulle bli lite bättre väder ett tag. Då hade vi bara runt 6-7 minus grader och lätt snö fall. Men ack vad fel jag hade, för imorse var det minus 20 grader igen.

Känns som jag snart går och blir till en isbit....Nu vill jag ha lite vårsol som värmer,kunna ta med mig en kopp kaffe och sitta ute i en snödriva och mysa.Men det känns som det får man vänta länge på nu....

Idag tror jag att jag går upp och röjer lite i min lilla pysselhörna, och gör lite mysigt och fint där. Så kanske man får ro att sitta och skriva texter där uppe till en hemsida om MS, som jag håller på att fixa ihop.
Malin
2013-01-18 @ 12:45:42

Hej ! Vintern verkar kommit igång och stannar.... Vackert men längtar till värmen . Verkar vara en bra idé om att städa och göra fint i din vrå. Lite inspiration .....;-) kram

Svar: Ja, vi har runt minus 25 grader idag..så då passar jag på att städa sovrummet och sen byta rum med sonen.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

MyStory
2013-01-23 @ 22:36:15
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Det är tur att man för det mesta kan stanna inne i värmen när det är kallt ute. Ha en fortsatt bra vecka!

Svar: Ja, jag har den turen att jag väljer själv när jag vill gå ut.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0