Julen varar ända till påska.....

Men jag börjar bli less på allt det röda,tomtar och sånt som hör till jul. Så här kommer inte julen vara länge till. Utan nu vill jag komma tillbaka till vardags rutiner och starta det nya året. På samma sätt som jag sluta 2012, för då mådde jag bra.
 
Men får börja lite smått än, eftersom det är jullov än. Hoppas att 2013 blir ett år då jag får mycket mer erfarenhet om MS och att jag får vara så frisk det bara går. Just nu känns livet underbart,fast jag lever en med kronisk sjukdom.Som aldrig lämnar min kropp,men att den stannar upp där den är nu....
 
Idag har jag en tvätt,plock och fix dag hemma. Men nu tänker jag vila och mysa,för det behöver jag av alla våra resor. Behöver känna att jag landar i min kropp hemma. För att kunna ge mig på nya mål i livet.
MyStory
2013-01-11 @ 22:23:44
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Jag hoppas att 2013 blir ett bra år för både dig och mig :-)

Trevlig helg!

Svar: Jag önskar dig ett bra 2013....
familjensvard.blogg.se/mammamedms

messan
2013-01-13 @ 17:42:54
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Önskar dig ett riktigt gott nytt år och jag håller tummar och tår för att vi får ett bra ms år. Att vi får vara msfriska:).
Hoppas du hittar några vackra sidentulpaner istället för riktiga.
Kramar

Svar: har inte haft orken att ta mig ut på någon sidentulpan jakt än...men hoppas att det blir innan påsk.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0