Varför?

 
Jag som trodde jag skulle klara mig från alla sjukdomar....men icke. Nu är det min tur....men även fast jag är sjuk hela tiden,fast just nu sjukare,så måste vardagen rulla. Vilket gör att jag måste ta och fixa mat till grabbarna,även fast jag bara i vill ligga och inte göra nått.

Men då vet jag att allt rasar,så det är bara att orka stå upp och vara glad,fast jag har feber och het som en kamin. Just nu är grabbarna hos tandläkar´n då sonen hade en tid där.

Och jag skall ta och steka plättar och planera middagar,innan maken ska handla när vi ätigt. Men efter det så lovar jag att lägga mig.Nä det var ju så klart läxläsnings dag för mig idag.....

Men målet är att bli frisk,så jag får ta en Ipren och göra det bästa av allt....
 
Malin
2013-02-21 @ 22:06:27
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej i sjukstugan ! Krya på dig! Influensan är inte att leka med . Kram

Svar: Nä,men nu känns det som energin kommit tillbaka
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0