Massa höst pyssel ideér

Här nedan tänkte jag visa er två av mina nya ideér. Kan avslöja att jag jobbar på en till idé,men måste bara hitta dem rätta färgerna och matrialet till det. Då kommer det bli ett super smyckes set och andra tillbehör av det.
 
Här en nyckelring i silver och guld ringar med en silver fjäril på slutet.
Denna vägg dekoration ska jag se svärmor,tänkte jag. Hon ville ha mer färg i sitt badrum och nått att hänga på väggen. Och hon älskar allt som har med blommor att göra. I denna har jag använt fimo lera till blommorna och bladen. Som jag hängt i fiskelina i linan har jag även hängt pärlor. Sen har jag hängt allt på en vanlig skogs pinne,som jag målat i silver färg (då hon har gråa väggar).
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0