Kaos i min hjärna

Jag vet inte hade som hänt nu några dagar. För jag blandar ihop dagar och vet snart inte vilken dag det är. Igår var jag helt inne på att det var måndag i min planering. Men så kommer sonen hem och säger att imorgon skall jag lämna in läxan,för det är Onsdag då. Vilket jag säger att nä,det är ju Tisdag imorgon. Men efter en kort stund fick jag ge med mig,han hade ju rätt.

Så idag är det alltså Onsdag fast jag har Tisdag..hmm fattar inte hur det går ihop. Så idag blir det att ta igen idag av min planering,men det får väl gå.För jag har inget val,jag som tyckte att igår hade jag så gott om tid,att fixa höst fint till på Torsdag då min kära mor kommer på natt besök. Ibörjan var det menning att min far skulle komma också,men deras plan höll inte alls. Men han kommer på fredag morgon och stannar över dagen. Så jag måste ta och göra bort min tisdag planering nu,så jag är i fas igen på vecko dagarna.

Hur det kunde bli så fel, är en gåta för mig. Eftersom det är jag som brukar ha koll på dagarna och alla planer i detta hus. Så nu blir det att noll ställa hjärn kontoret och börja om. Men det skall jag fixa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0