Sommarvärmen kom tillslut i alla fall


Jag har verkligen helt slut på energi idag. Är tok trött och värmen är bara jobbig idag. Men så skönt att det är fredag och snart helg. Jag glömde nog bort igår att jag inte MS kropp orkar vilka mycket som förr. Även fast jag inte gjorde nått,utan sonen hade fulla huset med kompisar.Och det vart för mycket för mig.

Så idag har jag tagit en vilo dag,massa samla ny energi.Sonen cykla snällt iväg efter lunchen och lekte med en kompis. Så jag fick vila några timmar. Snart skall jag ta och koka fisk soppa på lax och räkor,sen blir det lite vitt i glasen. Men först dricka lite kaffe och äta kaka och vila mera...

messan
2012-08-18 @ 20:38:19
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Den kom till oss också...jösses vad det varit varmt, riktig brittsommar. Hoppas vi får fler lite lagom ljumma dagar. Blir också trött när det är för varmt och när havsbaden uteblir.

Kramar till dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0