Den 16/3 - Vardagen rullar

Jag kände att det var dags att vår städa lite på bloggen. Så nu är det vår här...


Idag har det varit en vanlig vardag med jobb för Tobias del och skola för Sebastian. Jag själv har gått och plockat lite hemma här och där. Sen har jag börjat göra vår & sommar i sovrummet. När solen lyser så blir man påmind att det finns hopp om att sommaren kommer även iår. Jag ska fortsätta i sovrummet imorgon...gjorde bara fönstern idag,men det skall fixas mera där...funderar lite på hur vi ska ha det bara. Känner för att köpa lite nytt om man hittar något man känner för. Och sen beror det på lite hur det är med pengarna också. Men drömma kan man ju alltid. För ingen dör av drömmar...det är drömmar som gör att man lever.


Nu skall jag sätta mig och drömma en stund,vid tven..innan det blir kvälls macka och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0