Den 31/1 - Fixat

Jag har haft dagarna fulla med kalas fix och besök,så jag har inte hunnit med bloggen. Men nu är det klart..ska baka lite imorgon. Igår fira vi Sebastian med mormor,morfar,farmor & farfar. Och till helgen blir det barn kalas. Så jag ska försöka bli bättre på att skriva i bloggen nu.


Idag har vi fått nya luftpumpen installerad. Och Sebastian fick sjuss av morfar och mormor till skolan idag. Eftersom dem har sovit här inatt och skulle i alla fall hem imorse. Just nu är han hos en klasskompis och Tobias är nog på väg hem nu snart. Jag har haft en vilo dag idag efter en helg med besök. Men det är så skönt att slippa stå vid spisen. I söndags så slog jag en tå vilket för att jag har lite svårt att gå nu. Men det blir nog bättre och bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0