Äntligen måndag

Solen lyser ute och fåglarna sjunger sina vår sånger.  Här sitter jag glad och nöjd och lyssnar på Tomas Ledins skiva Höga kusten. För det är just där jag bor. Måndagar får mig att må bra, just för att jag får åka med min mini crosser till gymmet efter lunch.
 
 
Efter att jag tränat så blir jag alltid mött av sonen som slutat skolan. Och så far vi hem, jag duschar efter träningen min och han vilar efter en lång skoldag. Innan vi sätter oss och äter middag och pratar om hur våra dagar varit. Sen brukar jag känna mig så fräsch i min MS sjuka kropp, så då passar maken och jag på att åka och vecko handla. Innan vi hjälper sonen med läxor och packar ordning inför tisdagen.
 
Kvällen slutar alltid med ett besök i soffan, för att varva ner. Innan man tassar upp i sängen och somnar gott efter en lång dag. Men dock så kommer tröttheten på tisdag morgon och säger god morgon idag är det tisdag, fast jag vill sova vidare så jobbar jag mig upp.
 
 
 
 
Fröken Ms
2015-02-20 @ 21:20:37
URL: http://frokenms.blogg.se

har saknat din blogg.. Är allt okej med dig?
Kram

Svar: Jag har kommit av mig i bloggen. Eftersom jag inte fick några komentarer och det tog slut på vad jag skulle skriva. Men funderar på att ta upp den igen. Annars är allt okej med...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0