Massa mys


Känns så skönt att regnet börjar lätta och försvinna. Så det kanske blir en bra helg i alla fall. Vi får se vad som händer, ev. har sonen sista fotbolls matchen för säsongen imorgon. Men vad jag vet så kommer det bli mycket mys och lite städning uppe. Drömmen vore att hinna shoppa lite nya kläder till maken och mig. Men tror vi får spara oss denna helgen med. För jag vet inte om man vågar sig ut på vägarna än, efter allt regn.
 
Snart kommer mina grabbar hem och då blir det paella, ett glas rött och massa ljus och fredags mys.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FrökenMs
2013-09-30 @ 21:54:43
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej. Hoppas att helgen vart fin.
Kram till dig

Svar: Det vart det...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0