Pyssel suget kom över mig

Igår när jag fixat morgon plockningen,så kom suget av att pyssla. och jag hade i alla fall bestämt att gårdagen skulle bli en lugn vilo dag. Så då tog jag fram lite Fimo lera,och gjorde dessa sötsaker,hönor och kycklingar.
 
 
Som jag senare tänker hänga upp i påskriset. Vem har sagt att man måste hänga dit ägg. Utan jag tänker ha några ris kvistar med grönt dun och detta i min stora glasvas på bänken i vardagsrummet. Sen blir det nog lite mera klassist i köket med blandat dun och ägg i den gula stora glasvasen. Precis som det alltid varit hemma hos oss.
 
Men måste nog be någon av mina grabbar plocka riset åt mig i år. Eftersom det är så mycket snö i vägen för att jag skall komma åt det ensam. Så får nog hålla mig till helgen innan det blir något ris inne hos oss. Men skall i alla fall försöka gå ut i garaget och leta fram några påsk saker.
Malin
2013-03-24 @ 08:28:48
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej! Vilka fina påskprydnader. Jättesöta;)
Ja den här vintern är lååååååång.
Villa ha våren nu så att man kan ta sin kopp m kaffe och gå ut. Ha en fin söndag. Kram

Svar: Tackar så mycket...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0