Lata dagar och full av energi

Midsommar innehöll allt som den brukar göra. Och vi hade trevligt och mycket glada skratt. Och i veckan har det varit extra lata dagar, då vi varit barn fria. Eftersom sonen valda att stanna kvar hos farmor, men idag kommer han hem. Så det blir skönt att ha han hemma igen. Eftersom maken jobbar och det blir många ensamma timmar varje dag för mig.
 
I helgen skall vi mysa hemma och äta gott.
 
 
Igår var jag och maken och inhandla lite gott och sen fick även denna Asti flaska följa med hem. Då vi har som tradition att intaga en sådan flaska på våran bröllops dag. Så det skall göras i helgen med. 
 
Just nu sitter jag som ett barn på julafton och hoppas att jag får mina nya leksaker innan helgen. Har beställt lite till min systemkamera, stativ, och en undervattens kamera. Skulle vara så skoj att ha det att leka med i helgen. Då det blommor ute förfullt.
 
Trevlig helg !
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0