Spagetti med bly sås

 Det som jag trodde var en rekation på pollen,gick över till en oönskad förkyldning istället. Så hela veckan har jag varit som en kråka i halsen,och grymt trött. Att dels ha MS och vara förkyld tror all min energi och lust. Orken bara rinner ur mig,så jag har haft några dagar nu då jag inte gjort nått alls. Utan jag har mest varit mellan dator´n,tven och sängen. Men behöver nog vila lite extra just nu,för att komma tillbaka efter förkyldningen och en underbar helg med lite för mycket aktiviteter.

Ska bli skönt med en helg,så man får lite sällskap av grabbarna mina och någon som hittar på nått. Som jag kan titta på. Och ladda för en sjukt jobbig måndag på sjukhuset,då jag hoppas kunna få starta min behandling. Kanske det ger mig energi och lust att göra nått. Nu hoppas jag bara på att planen ska gå i lås,så jag orkar måndagen. *håller en tumme* får svar ikväll eller igår,om planen går i lås.

Nu skall jag ta och vila till min MS kropp,som känns som spagetti med bly sås.

MyStory
2012-06-03 @ 23:08:57
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Min erfarenhet är att man påverkas mycket mer av andra negativa saker när man har MS. Hoppas du mår bättre när du vaknar i morgon och att allt går bra!

messan
2012-06-05 @ 00:04:06
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Önskar att du mår bättre nu:): Attans vad jobbigt det blir när man råkar ut för allt. Jag tänker posititvt och då blir allt bra i min lilla värld.

Varmaste kramarna till dig min vän




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0