Vardags lyx



Idag har jag pysslat och funderat mycket om allt man kan tänka sig. Jag tänker passa på så där mitt i veckan och mellan alla sjukhus besök. Att tacka min make med vackra ord,som tack för allt stöd och kärlek jag får. Det är det som får mig att orka vidare.

Det skall bli så mysigt att få vakna mitt i veckan i sängen av att han är ledig för min skull. Och imorgon är en extra dag för oss. Inte bara för att han är ledig mitt i veckan och vi ska iväg på sjukhuset.Utan vi har varit förlovade i 10 år. Så då tycker jag att jag kan passa på att ge han massa ord av kärlek.

Nä,nu måste jag ta och fixa lite kaffe och nått kex,innan jag får besök av svärmor och innan maken kommer hem.

messan
2012-03-27 @ 22:13:35
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Vad kul att du tog mitt ord till dig det där med vardagslyx:). så härligt:).

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0