Önskar en trevlig helg !



Idag börjar jag känna mig som människa igen,efter att jag fått droppet. Och det passar ju bra,då det blir helg. Kan inte annat än att bli en bra helg,hoppas jag på. Känner att jag själv börjar komma på livets bana igen. Tycker billden talar sitt eget språk. Men det är just så jag känner i min kropp just nu.

Vi hoppas att jag ska få vara piggg i helgen,så vi kan få en skön mys helg hela familjen. Som dessutom är full med roliga saker som händer. Det är något vi länge längtat efter nu. Kunna börja hitta en ny vardag och fri från alla sjukhus besök.Även fast vi vet att det blir flera....redan nästa vecka.

Nu först är vi värda en helg vila och mys. Ikväll blir det potatisgratäng och lammfilé med massa gott till,det är jag värd efter en tuff vecka och maken har gjort en hästvecka.Men verkligen stöttat mig på alla vis. Så han är lika mycket värd en god fredags middag.

Återkommer efter helgen !
Så passar på att önska en trevlig helg och att solen är med oss...

messan
2012-05-01 @ 19:57:27
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Skönt att du har det gjort för den här gången. Jag hoppas du kunnat njuta av helgen och det vackra vädret vi haft.

Maten lät helt gudomligt god.

Visst är man tacksam över att ha så fina män som vi har.

Kramar på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0