Efter tre dagar med dropp behandling på sjukhuset

Så inser jag själv,vad det är värdefullt att vara hemma på dagarna. Och kunna plocka och hålla efter. Nu ser jag verkligen att detta hem inte skulle funka om jag inte gjorde det. Så nu är det tur att jag får vara hemma en vecka och komma ikapp på hemma plan med städningen och tvätten. Som tur är så är helgen inte långt bort,så jag har maken som kan hjälpa till. Så efter dessa dagar och vi en hel del planer för helgen, så hoppas att man kan få ha en riktigt bra MS helg,så jag kan vara med på planerna.

Maken jobar i eftermiddag och kväll och sonen skall jag skicka iväg på fotbolls träning efter maten,så då skall jag fortsätta att röja mig igenom detta kaos till hus. Får se hur långt jag hinner innan kraften tar slut. Men hoppas komma ikapp med lite städning. Annars har jag en dag imorgon med...som jag kan fortsätta på. Drömmen vore att få klart sonens rum,köket,och en början i vardagsrummet innan helgen. Då ligger vi i bra fass inför helgen.

Men man vet aldrig vad sjukdomen vill från dag till dag..just nu känner jag mig riktigt uppåt och pigg,men har starka misstankar att jag kommer möta dippar efter behandlingen som stoppar mig...Bäst att jag fortsätter en stund innan sonen kommer hem från en kompis och det blir mat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0