Doft av sommar



När jag fyllde år fick jag denna parfym i present från min mamma. Hon gillar inte parfym som är stark,vilket inte jag heller gör. Men denna bara älskar jag...Det doftar sommar med vaniljglass. Vet att det finns som hudkräm med.

Den kommer från Body shop.

Min mamma verkligen skämmer bort mig,med massa underbara saker där ifrån. Eftersom hon vet att jag älskar deras produkter,fast jag inte har råd att handla dem själv. Och svårt att ta mig till deras butiker,då det blir massa mil i bilen. Som tar så mycket energi från mig.

messan
2012-04-03 @ 21:54:21
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Vad härligt med en god doft...det får en att må bra att få dofta gott och känna sig fräsch.Det är betydelsefullt med en liten doft i vardagen speciellt i vår vardag:).

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0