Blogg torka

Jag är mitt uppe i massa sjukhus besök som ger massa bil åkningen...så det är inte mycket tid åt bloggen nu.Men jag ska lämna ett kort livs tecken från mig.

Helgen börja jag och maken med en besök hos rehab på sjukhuset för en bedömning. Och efter det fick jag lov att besöka lindex för akut in köp av underkläder,plus att jag lyckas få med mig en tunika hem som plus. Sen resten av helgen så har jag bara varit hemma och pyssla om huset,damma sovrummet och renbädda. Plus att maken åkte och jobba några extra timmar på lördagen..annars har vi haft bara en mys helg och tagit hand om varandra.Och ladda batterier för den vecka som starta idag.

Och det är en vecka full av sjukhus besök och allt vad det innebär. Nackdelen av allt blir att gubben måste jobba kvällarna istället.Men som tur är så kommer sonen hem på eftermiddagen och hjälper mig med middags lagningen,innan vi gör läxor och han sticker till kompisar och träning på onsdag kväll. Så jag blir ensam rätt mycket nu i veckan. Men jag kan besöka vila lite efter alla resor och droppet. Eftersom jag inte känner mig helt hundra nu,när jag går i genom 2timmars dropp med kortison tre dagar.

Så all träning har jag lagt på is denna veckan,verken hinner eller orkar med det,utan jag tar en vilo vecka får träningen. och gör bara det jag orkar.
messan
2012-04-25 @ 12:24:57
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Blogga ska man bara göra när man har lust och ork. Lycka till den här veckan med allt!

Kramar om dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0