Hösten är kommen till Kramfors

Här rullar vardagen på som vanligt,det mesta på rutin just nu. Men det är skönt att man vet vad som händer och sker. Nu har i alla fall hösten kommit hit på riktigt. Idag blåser det riktiga höst stormar ute.Jag vågar inte ens mig ut. Men solen lyser med sin värme.Så det ärr skönt i alla fall. Inatt så regna det på bra igen och blåste.




Skickar lite höstlöv från Kramfors till er som läser. Och jag ska ta och fixa middag,vilket är rutin vid denna tiden på dagen. Och snart kommer grabbarna,då blir det lunch korv,potatis och senapssås. Det va länge sen nu...


Kommentarer
Postat av: messan

Det var länge sen jag åt....kanske ska slå till på det idag.
Ha en fin höstdag!
Kramar

2012-11-27 @ 10:16:26
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0