Vardag



Onsdag den 12/1

Så har vår vardag börjat igen efter alla helger som varit. Och Sebastian börja denna vecka med att vara sjuk måndag & tisdag.Men idag så är han på skolan,han va så glad att man äntligen kunde gå till skolan. Så hoppas han får en bra dag. Tobias jobbar på som vanligt.


Ute snöar det lite lätt,och jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Nu när det är vardag igen och nytt år. Så ska jag försöka att blogga lite mera. Så ni kan läsa om vad som händer här.

Jag borde börja baka tills Sebastian fyller år. Men problemet är att jag vet inte vad han vill ha för bröd. Sen är det dags att baka lite mera matbröd igen snart också. Tycker jag bakar mest varje dag....är nästan så det börjar bli trist. Så att ploggbilen är ute,vilket gör att jag kanske måste ut och skotta lite på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0